14 Ocak 2012 Cumartesi

RIVER ISLAND

Ankamall'deki River Island öğrencilik yıllarımda keyifle alışveriş yaptığım
ve içinde kendimi kaybettiğim mağazalardan biriydi. Sonra birden kapanıverdi.Kapandığına en çok ben üzülmüşümdür herhalde. Gittiğim her alışveriş merkezinde River Island aradım ama hiçbirinde yoktu.

tereyağından kıl çeker gibi iş

Kısa bir araştırmanın sonunda zarar ettikleri için Türkiye pazarından çekildiklerini öğrendim.

flaş couture

İnternet üzerinden uluslararası alışveriş konusunda çekincelerim olduğundan şimdilik bakmakla yetiniyorum.Türkiye'ye teslimat süresi 5 gün ve  £ 8,00 yazıyor.




 Bu güzelliklere saldırmamak için daha ne kadar dayanırım bilmiyorum...







Daha fazlası için http://www.riverisland.com/Online/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...