3 Mart 2012 Cumartesi

ESTEE LAUDER SENSUOUS NUDE VE MAKYAJ SETİ



Estee Lauder'den parfüm aldım ve bu sete 149 tlye sahip oldum.



Dün Boyner'in kozmetik bölümündeki kampanya ve indirimlerin arasında kendimi kaybettim. Önce Lancom'un 149 tl lik paketi dikkatimi çekti. 1 adet Lancom ürünü almak şartıyla yaklaşık 600 tl değerindeki pakete 149 tl ödeyerek sahip olabiliyormuşuz. Fakat paketin içindeki ürünler orijinal boyutlarında değildi.Ben de almaktan vazgeçtim ve görevlinin önerisiyle Estee Lauder'i inceledim.E.Lauder'in ürünleri orijinal boyutlarındaydı.900tl değerindeki Estee Lauder ürünlerine parfüm alıp üstüne 149 tl ödeyerek sahip olabilecektim. Bu kampanya daha cazip geldi. Şimdiye kadar hiç denemediğim Estee Lauder parfümlerini tek tek denedim.Öyle aşık olunası bir koku bulamadım açıkçası..En sonunda Senseuous Nude'u beğendim ama sırf makyaj malzemelerini daha hesaplı alabilmek için.Yani normal koşullarda çok beğenip alabileceğim bir parfüm değil kendileri. Ama dünden beri sıktıkça alıştım ve daha bi sevmeye başladım.

Bakalım kutuda neler var:


Pure Color rujlar. Tarçın, nude ve pembe tonlarda.


Lip glossları günlük hayatta pek tercih etmiyorum.Yapış yapış olaması ve kolay bulaşması açısından bebeği olan biri (yani ben) için kullanışlı olmadığını düşünüyorum. Ama rengi çok tatlı; özel günlerde kullanırım.


Sanki bu far benim için üretilmiş .Renkler süper.


Allık ve Bronzer


Gri,siyah ve kahve göz kalemleri.Ben sürümü daha kolay kalemlerden hoşlanıyorum. Bunlar bana biraz sert geldi.


Göz makyajı temizleyicisi.Henüz kullanmadım


ve Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara hemen denedim bundan sonra maskara tercihim budur.


2 yorum:

  1. çantası da çok güzelmiş.bence çok hesaplı bir alışveriş olmuş

    YanıtlaSil
  2. evet gerçekten de çok hesaplı oldu. teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...