21 Mart 2012 Çarşamba

H&M BAHAR ALIŞVERİŞİ

 Nihayet güneş güzel yüzünü gösterdi ve bahar havasını içimize çekmeye başladık.Bahar demek; renk demek tazelenmek demek yenilenmek demek.E biz de Minik aşkımla bahara yakışır ciciler alalım dedik ve
çıktığımız H&M seferinden bu ganimetlerle döndük.


Bana kalsa H&M'i satın alırım o derece seviyorum.Hatta Cepa'ya her gidişimde hipnotize olmuş gibi diğer mağazaları es geçip soluğu H&M de alıyorum o da yetmezmiş gibi 2 saat kaldığım avm de 1,5 saatim H&Mde geçiyor.Durum vahim yani.
Bu sefer renk renk bluzlar aldım fiyatları 9,90tl-79 tl arasında değişiyor.Beyaz atlet 9.90 tl, pembe bluz 24.90tl, mint yeşili bluz 79 tl vs.


H&M erkek bebek koleksiyonunda görüp beğendiğim pek çok ürünü Cepa'daki mağazasında malesef bulamadım :( bulsaydım tam süper olacaktı. Ama yine de keyifli bir alışveriş oldu...
Gününüz bol güneşli bol neşeli geçsin...byby

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...