18 Mart 2012 Pazar

KEÇEDEN BOY CETVELİ

Minik aşkım için elimde kalan keçeleri değerlendirerek bir boy cetveli hazırladım. Hem boyunu ölçsün, hem odasının duvarını süslesin hem de eğitici olsun istedim.Bunun için düşünüp taşınıp hayvan/araba figürleri yerine geometrik şekilleri kullanmayı tercih ettim.
Krem rengi keçeden uzun bir şerit kestim.Üzerine metreyi koyarak şerit boyunca cm'leri işaretledim.İşareleme işini kurşun kalemle yaptım.
Diğer renkli keçelerden çeşitli geometrik şekiller çıkardım. Siyah iplikle ağız göz yaparak belli aralıklarla şeride diktim. böylece bir taşala iki kuş vurmuş oldum. Farklı bir hava katması için birkaç tane de yıldız yapıp aralara serpiştirdim.

Boy cetveline zurafa yakışır diyerek bir zurafa figürü hazırlayıp boy cetvelinin üst kısmına yerleştirdim.
Renkli tekstil markerlarla  metre kısmını tamamlayıp zurafaya benekler yaptım.

İşte minik aşkımın sevimli eğitici boy cetveli hazır.

9 yorum:

  1. Boy cetveliniz çok şirin olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Harika odasına renk katacak bebişin üstelik hem el emeği hem de eğitici..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş,çok sevimli elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bence de,emeklerinize değmiş,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler.yaptığım bir çalışmanın beğenilmesi beni çok mutlu ediyor;)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bizim için de gerekli birşey bu,aklımızda bulunsun keçeden yapmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tür çalışmaları keçe ile yapmak çok pratik ve keyifli oluyor:)

      Sil
  7. Cok guzel olmus elinize saglik, ben de yapayim ogluma :) Blogunuzu cok begendim, takibe aldim, bize de beklerim...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...