11 Mayıs 2012 Cuma

KLOŞ ETEK

 Bu kloş eteği (çift tarafa esneyen) esnek jarseden diktim.Dikiş bilgisi az olanlar ve yeni başlayanlar için ideal.Kalıba gerek yok etek boyunu istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.Ben etek boyunu dizin hemen altında olacak şekilde ayarladım

.Bel oyuntusunu ayarlayarak biçtiğim iki yarım daireyi birleştirdim. Beline aynı kumaştan yaklaşık 8 cm genişliğinde bir bel bandı yaptım ve diktim. Kumaşım çok esnek olduğu için ayrıca lastik geçirmeme fermuarla uğraşmama gerek kalmadı.






2 yorum:

  1. ellerıne saglıkkk renk bu senenın bombası..bırde yorum bırakırken kelıme doğrulama ıstıyor ya bence onu kaldırrsanız daha cıcı olur cunku ınanılmaz ugrastırıyor..sevgıkler

    YanıtlaSil
  2. ben onu kaldırdım zannediyordum siz uyarınca farkettim ayarları kaydetmeden çıkmışım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...