9 Temmuz 2012 Pazartesi

DANTEL DUVAR PANOSU

Bu diy projesinde de anneciğimin dantelleri başrolde...


Danteli çok seviyorum fakat örtü olarak kullanmaktan pek hoşlanmıyorum. Bu yüzden burada, buradaburada ve burada olduğu gibi farklı şekillerde ve küçük detaylarda kullanmayı tercih ediyorum.
Mira in wonderland'in eski blogunda verdiği ilhamla hemen birkaç boy vidalı gergef alıp dantelleri ve kumaşları önüme döktüm.En sonunda (yaklaşık 20 sene önce örülmüş olan) daire şeklindeki dantellere karar verip kumaş-dantel karışımı yapmaktan vazgeçtim.Renk olarak evimin dekorasyonuna uyan bu dantelleri 2 farklı boydaki gergefe güzelce geçirip fazlalıkları kestim.Dekoratif dantel panolarım duvarda yerlerini almaya hazır:)

10 yorum:

  1. ellerıne saglık cok yaratıcı olmus, emeınım duvaında cok hos duracaktır

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok hoşlar duvardaki yerlerini almış olarakta görürüz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur duvardaki hallerini de çeker başka bir postta koyarım:D

      Sil
  3. Harika olmuş :)
    Güle güle kullan Yasemin. Bayılıyorum böyle şeylere yaa.. Ama bende butür yetenekler sıfır :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında yetenek isteyen kısmı danteli örmek:)ben sadece örülmüş danteli zevkime uygun hale getirdim;)

      Sil
  4. bende hiç sevmiyorum danteli bu şekilde değerlendirilebilir olması hoşuma gitti canım ..teşekkürler paylaşımın için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım bu şekilde beğendiysen ne güzel..

      Sil
  5. :)harika bi fikiiiir resmen bayıldım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...