5 Ağustos 2012 Pazar

DIY:KEÇEDEN ZIMBALI KOLYE - BİLEKLİK

Merhaba dostlar,bir diy projesiyle daha karşınızdayım. Bu seferki projede keçe ve zımba başrolde...
Uff bu sıcakta keçe kolye kullanılır mı diye düşünenler için şimdiden söyleyeyim bu bir kışa hazırlık projesidir,bilginize:)


Malzemeler:Siyah keçe,gümüş rengi zımba,kurdele,çıtçıt,makas,iğne iplik

Öncelikle yapmak istediğim kolye formunu belirleyip keçeye çizdim ve kestim. Daha sonra zımbaları geçirdim.Kolyeye kurdele, bilekliğe çıtçıt dikerek aksesuarlarımı tamamladım.

12 yorum:

  1. Ellerine sağlık :) Büyük kolye pek takamıyorum ama bileklik süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)sıcak havalarda ben de kullanamıyorum bu tarz kolye o yüzden kışlık yaptım:);)

      Sil
  2. gayet şık, kilit kısmının kurdeleli olması da ayrı bir hoş :)

    YanıtlaSil
  3. marifetli arkadaşım yine neler yapmışsın ..çok güzel olmuşlar.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Çok şık olmuş canım ellerine sağlık , izleyicim olmadın mı göremedim :)

    YanıtlaSil
  5. kolye olarak da bileklik olarak da çok güzel görünüyorlar

    YanıtlaSil
  6. çok şık ve bu sene zımba çok moda :)
    canım blogumu yeni açtım gelirsen çok çok sevinim :)
    http://eda1907ozer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bu zımbaları heryerde bulmak pek mümkün değil.Bulunca hakkını vermişsiniz :)Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba;
    Zımbaları benden almıştınız. Yazınıza blogumda link veriyorum.
    Tüm zımba ve çivi çeşitleri için blogumu ziyaret edebilirsiniz.
    www.pelinizi.blogspot.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...