5 Şubat 2013 Salı

KAMUFLAJ DESENLİ CEKET VE DIY

Trendyoldan çok makul bir fiyata bu kamuflaj ceketi aldım.34 beden olmasına rağmen oversize gibi duruyor,oldukça geniş ve rahat bir kesime sahip.


Kamuflaj modası ve parkalar bana itici ve erkeksi gelse de zamanla bazı parçaları sevmeye başladım.Modanın insan üzerindeki etkileri inanılmaz.Giymem dediğiniz parçaları üzerinizde buluveriyorsunuz.Subliminal mesajlar ve heryerde göre göre gözün alışması 2 önemli etken sanırım.


Ceketimi maskulen havasından kurtarmak için üzerinde biraz oyanamak istedim.Kristal taş ve çivi kullanarak biraz kişiselleştirdim.Taşlar çok parlamasın kamuflaj desenin üzerinde sırıtmasın diye koyu renk taş tercih ettim.

Bu şekilde zevkime daha uygun oldu.Kamuflaj parçaları feminen parçalarla birlikte kombinleme taraftarıyım.Bu yüzden ceketimi ilkbaharda eteklerle ve uçuşan elbiselerle birlikte bol bol giymeyi düşünüyorum.

10 yorum:

  1. ceket zaten çok güzel süsleme ve zımbalarla harika olmuş çok tarz :)

    YanıtlaSil
  2. Taşlarla ve zımbalarla gerçekten çok güzel olmuş, eline sağlık ve güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok severim kamuflajı ama dediğin gibi bikaç rötüşle daha feminen bir hale gelebiliyor daha güzel oluyo. Çok iyi yamışsın bence, ne giyersen giy al çık hemen havası değişir kıyafetin:))) ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
  4. Evet ya bende arıyorum..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internetten araştır mutlaka bulursun.trendyolda 2 defa indirime girdi:)

      Sil
  5. :)bahar geldi ama ceket hala giyilmedi,güle güle kullan inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar geldi de geçiyor valla haklısın canım tez zamanda kamuflajlı bir post yapılaa;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...