24 Ekim 2013 Perşembe

BAYRAM TATİLİNDEN KALANLAR- ANTALYA

Yine gecikmeli bir postla buradayım .Kendimi ödevini yapmadığı için bahaneler uyduran öğrenci gibi hissediyorum ama ne yapıyım...Tatil dönüşü laptopın şarz aleti bana kötü bir sürpriz yaptı ve beni bir süre buradan uzaklaştırdı. Neyse şükür kavuşturana diyelim ve bayram tatiliyle açılışı yapalım:)
Bayramın ikinci günü Antalya'ya gittik bu sene.Sanırım bu tatilden en çok keyif alan Berat oldu. İlk defa kumla oynamaktan bu kadar zevk aldı ve ilk defa denize koşa koşa girdi.Hava güneşli olsa da denizin ve havuzun serinliği yavrumun tir tir titremesine neden oldu.Buna rağmen denizden zorla çıkarıyorduk kuzuyu:)







Tatil için iki senedir Rixos Sungate'i tercih ediyoruz. En önemli sebebi de Mini Club'ı. Bera'tı gönül rahatlığıyla bırakıp merak edince de telefonumuzdan açıp kamera görüntüsünden izleyebiliyoruz. Bir şeyler içip günün yorgunluğunu atmak için bulunmaz bir fırsat sunuyor bize:) 


Ayrıca Rixos'un bayram programı da dolu doluydu.Ben sadece Ajda Pekkan'ın olduğu geceye katıldım ve muhteşemdi...


Bir gece de olsa Berat'ı bakıcıya bırakıp konserin tadını çıkardım..



Konser çıkışı saat 01:30 civarı ve miniğim hala oyun hamuruyla oynamaya doymamış:)


Tatil boyunca bir günü bol yağmurlu ve rüzgarlı geçirdik onun dışında gayet güzel bir hava vardı Antalya'da.Cumartesi günü de otelin yarısı boşaldı rahat rahat 2 gün daha denizin kumun tadını çıkarıp pazartesi gecesi Ankara'nın ayazına kavuştuk..


8 yorum:

  1. Berat o gece rekor kırmış , guzel bır tatıl olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet:)öyle kaptırmış ki kendini yanında 15dk daha oturmak zorunda kaldım:)

      Sil
  2. çok iyi yapmışsınız, yılın son deniz mevsimini de yakalamışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakaladık gerçekten;)havanın bu kadar güzel olacağını zannetmiyordum:)

      Sil
  3. oooooo Ajda'ya gitmişsin ne güzel! çok istiyorum ben de canlı canlı izlemeyi...
    otel çok güzelmiş gerçekten, buarada senin ilk kez fotonu görüyorum yanılmıyosam? neden göstermiyosun kendini sen ne taş ve tarz bir annesin öyle:))) daha çok görmek istiyoruz seni:)))
    Berat'a öpücükler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajda harikaydı ilk fırsatta git bence;)
      Teşekkür ederim canım:)arada bir görünüyorum işte böyle;)bizden de sana sevgiler öpücükler;)

      Sil
  4. ne sahane gecmıs bayram tatılı ohh dedım gordukce bebıkte cok eglkenmıs ıste bu en guzelı..musmutlu olsun canım her anınız..sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eğlendi çok:)teşekkürler canım;)sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...