4 Mayıs 2014 Pazar

3 YAŞ VE AKTİVİTE ÖNERİLERİ

Berat'ın 3 yaşına girmesine daha 3 ay var ama biz artık 3+'lı oyuncak ve kitaplara geçiş yaptık. Tabiki gelişimine uygun ve kullanabileceği türden oyuncak ve kitaplar öncelikli.Ben de  Berat'ın en sevdiklerinden ve en pratik olanlardan birkaç öneride bulunmak istedim. Boyalarla yaşadığımız birkaç olumsuz deneyimden sonra alternatif boyama kitabı arayışına girdim ve bakın neler buldum.


Imaginarium'un bu boyama kitabı ve boyaları çok kullanışlı .Banyo saatinde kullanmak için de ideal. Üstelik kitabı yıkayıp yıkayıp defalarca kullanabiliyorsunuz.



Boyama kitabı konusunda en başarılı bulduğum marka ise Melissa&Doug.



İçinde sıvı bulunana keçe uçlu bir kalem veya sadece fırçayı suya batırmak yetiyor.Sayfaların başında resmin içinde bulması gereken küçük nesneler yer alıyor.Yani çocukta farkındalık yaratan minik bir oyun aracı da aynı zamanda.Berat için kalemli olanlar şimdilik daha ideal.Bu kitaptan ancak birkaç çeşit bulabildim. Berat'ın en sevdiği ise dinozorlu olan...Yolculukta da kurtarıcı bir oyalama aracı oluyor kendisi:)


Tchibo'da bulduğum balık tutma oyunundan bahsetmeden geçemeyeceğim. Beratla birlikte keyifle oynadığımız oyunların başında geliyor:) Hafif ahşap malzemeden yapılmış ve çok eğlenceli bir oyun;)


Bıdığımın en ama ennnn sevdiği oyunsa toprakla/kumla oynamak..Sabah kumlu zemine bırakın akşama kadar bıkmadan oynar:)) Sırf bu yüzden bahçeli bir eve hayır demem ama içinde bulunduğumuz şartlarda zor. Yağmurlu ve rüzgarlı günleri geride bıraktığımız anda Tchibo'dan aldığım kum havuzu da monte edilip balkonda yerini alacak..Kuzu da doya doya kumla oynayabilecek;)


Çoğu çocuk gibi lego ve arabalara olan aşkından bahsetmeye bile gerek yok:)
Ha bir de farklı obje ve oyuncaklar kullanarak çamaşır makinesi yapmak ve oyuncak çamaşır makinesini tamir etmek büyük bir tutku Berat için;))

Oyuncak ve oyun konusunda önerilere açığız:)Mutlu haftalar:))

8 yorum:

  1. plastik boyama kitabı fikri süpermiş gerçekten.. bi araştırayım bende nerede bulabilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben uzun zaman önce aldım hala imaginariumda var mı bilemiyorum ama büyük ihtimalle bulabilirsin:)

      Sil
  2. en çok parklarda, bahçelerde mutlu oluyor ama özellikle kışın pek mümkün olmuyor tabi, neyse ki önümüz yaz minikler doğada koştursun biraz :)

    YanıtlaSil
  3. Canım o nasıl bir kitapmış öyle, süpper :)) Birde oltalı ouncağa bayıldım, Çınar görmesi :))) Beratta biliyor işi, en iyi oyuncak toprak, en iyi oyun alanı bahçeler, parklar ..Bol bol oynuycaz inş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm bulursam bir de Çınar kuzuya alırım o zaman;))Yağışlar bir kesilsin sezonu açarız artık:))

      Sil
  4. ayyyy tatlışım benim nasıl da zevkle oynuyor kumla:)))) o balık oyununu nasıl zevkle oynadığını tahmin edebiliyorum büyüklerin bile zevkle oynayabileceği birşey gibi:P çok öpüyorummmmmm minnoşu:))

    YanıtlaSil
  5. Boyama kitapları güzelmiş, ben de yeğenim için bakayım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...