21 Nisan 2012 Cumartesi

Doğal Cilt Bakımı-3: Muzlu-Ballı Yüz Maskesi

Tazelenmiş,pürüzsüz ve parlak bir cilt için Muzlu-ballı maskeyi mutlaka öneririm. Yapmak ve uygulamak çok kolay ve ciltte bıraktığı etki harika.Denedim memnun kaldım ve sizlerle paylaşmak istedim.


Gelelim maskenin yapılışına:
Malzmeler
1adet olgun muz (Ben yerli muzu tercih ediyorum)
1 yemek kaşığı bal
10 damla limon suyu

Bir çatal yardımıyla muzu eziyoruz. İçine bal ve limon suyunu ilave edip karıştırıyoruz.Göz çevresi hariç tüm yüzümüze uyguluyoruz.15 dk bekletip hafif sıcak suya batırılmış pamuk veya bez yardımıyla çıkarıyoruz ve yüzümüzü ılık suyla yıkıyoruz.Maskemizi 10-15 günde bir uyguluyoruz.Sonuç yumuşacık parlak bir cilt :)

1 yorum:

  1. bende bugun bu maskeyi yapıcam umarım güzel olur tşk... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...