10 Ekim 2013 Perşembe

YAZDAN GERİYE KALANLAR- MASALLAR ÜLKESİ KAPADOKYA



Kapadokya'ya gidip de balona binmeden dönenlere sesleniyorum çok şey kaçırıyorsunuz:)



Birkaç günlüğüne gittiğimiz Kapadokya tatilimizi Uçhisar'da bir kaya otelde kalarak geçirdik.
Sabahın çoook erken saatlerinde balkonda kahvemi yudumlarken balonların gökyüzünde süzülüşünü izlemek büyüledi beni.  Veee ertesi günü kendimi o balonlardan birinin içinde buluverdim. Sabah 5te düştük yollara. Kat kat giyindim ama nafile. Kapadokyada gündüz nasıl sıcaksa gece o kadar soğuk, kaz tüyü mont anca paklar. Zangır zangır titredim resmen ama değdi doğrusu...
Neyse hummalı çalışmaların ardından beklediğimiz an geldi ve pufff diye yükseldik gökyüzüne. Balonda bizden başka Türk yoktu.



Koreli bir turistin objektifine böyle poz verdik.


Masallar ülkesi Kapadokya'ya bir de gökyüzünden bakın derim;)



Gökyüzünde yaşadığımız her saniyeden keyif aldık:)

...
Ve 1saat20 dakikalık rüya bir tarlanın ortasında son bulur:))
Güneşe aldanmayın saat 07.15 ve ben hala donuyorum


Balon macerasının ardından bol bol gezdik:) Klasik rota Uçhisar,Ürgüp,Göreme,Avanos...





8 yorum:

  1. Benim Kapadokya yazım da hala yazılmayı bekliyor, bunu görünce mutlu oldum çok geç kalmamışım diye :D

    YanıtlaSil
  2. Ah ben korkup, balona binmemiştim. Oysa ki ne güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balonla yaşanan bir kaza haberi duyduğumdan binmeden önce ben de biraz korktum. sonra korku da balonla birlikte uçtu gitti:))

      Sil
  3. canımmmmm ne guzel yasamısısnzzzz kapadokyay gıtmedım henuz zma cok merak edıyorum dogrusu..balona da keısn bınecegım aklımda kotu haberler olsa da bı cesaret...her kare oyle guzel kı bayıldım..kocamn sevgıler yasemıncım

    YanıtlaSil
  4. 2 sene önce Kayseriye gitmiştik bir ziyaret için
    Erciyes mi kapadıkya mı ikisinin arasında seçim yapmak zorundaydık ve Erciyes'i seçtik, hayatında kar görmemiş bir İzmir'li olarak çok keyif aldım ama içimde uhdedir Kapadokya
    balon harikaaa, biraz araştırmıştım o zaman 200euro civarıydı halaa öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım tekrar yolunuz düşer:)evet fiyatlar o civarda..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...