17 Eylül 2013 Salı

BALKONDAN SEVGİLERLE...:)

Güneşin son demlerini yaşadığımız bu günlerde balkonun tadını çıkarmak lazım:)
E bir de balkon deyip geçmemek lazım.Burada da bahsettiğim gibi; balkonda kısıtlı imkanlarla (ilaçsız, hormonsuz, gübrsiz) domates-biber yetiştirmek çok zevkli.Ama yavrunun dalından kopardığı domatesi,biberi büyük bir keyifle yemesi bana paha biçilmez bir mutluluk yaşattı.İşte verimli balkonumun ilk mahsulleri bunlar:

Domates

Cherry Domates


Kırmızı Köz Biber

Ve Sarı Cherry Domates

Burada bahsettiğim ve balkonum için diktiğim cicleri de kullanmaya başladım bile:



Herkese bol güneşli ve keyifli bir sonbahar dilerim...





8 yorum:

  1. ne keyıflı bır balkonun var ,mutlu saatler dilerim her zaman orada,eline sağlık çok guzel olmus dıktıklerın

    YanıtlaSil
  2. Minik dediğin balkona da bak sennn, maşallah size çok tatlısınız..
    Yasemincim o kıvırcık saçlı tipi yerim ben yaa, çok tatlı maşallah :)
    Afiyet olsun size, keyifler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) çok şükür yetiyor ama gözüm büyük bahçelerde olunca balkon küçük geliyor tabi;)bizden de sevgiler..

      Sil
  3. oh maaşallah demek sizde hasat zamanı :)

    YanıtlaSil
  4. canım balkonuna begendım senın mınık bahcen herseyı saa aıt ve dgal harıkaısn

    YanıtlaSil
  5. ayyyyyy cnm ne güzel bişey yapıyosun kendi domatesini biberini yetiştirmekle.... oğluşunun onları koparmasını, büyümelerini görmesi ne kadar güzel bir duygu:)))))

    YanıtlaSil
  6. amam ben o masanın arkasından görünen kafayı öpe öpe bitiririm
    ne tatlı maşallahhh
    balkon masana ve aksesuarlarına bayıldım canım çok hoş
    bu sene bende istediğim takımı bulamadım yaz da bitiyor zaten seneye artık
    akdenizde balkonda yaşadıığımız için yazları balkon çok önemli :)
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...