6 Ocak 2014 Pazartesi

GREEN GATE- CATH KİDSTON VE ÇİÇEKLER


Soğuk havaya ve gri bulutlarla kaplı gökyüzüne inat evimde bir bahar havası var:)
Uzun zamandır hayalini kurduğum GreenGate'lerime nihayet kavuştum. Koca Ankara'da sadece 2 Tepe Home mağazası olunca ve onlar da uzak olunca ancak fırsat buldum... Önce İstanbul yolundaki mağazaya gittim sonra da Bilkent Center'dakine...İstediğim ürünlerin bir kısmı yoktu sanırım bunda yılbaşının da etkisi var..Bir dahaki gidişimde istediğim tabak ve kutuları bulmayı umuyorum..Tepe Home olmasa 2014'ü de kataloğa bakmakla geçirmek zorunda olurdum:) Darısı Cath Kidston'ın başına diyorum veee ilk Cath Kidston alışverimi de yapmış bulunuyorum:) 1 hafta içinde sorunsuz bir şekilde elime ulaştığı için çok mutlu oldum ve 2. alışverişimi de yaptım.Kurabiye kavanozu indirimdeydi ve bi kaç tane daha alıyım diye baktım ama şuan stokda yokmuş maalesef:(  O kadar güzel ürünü görünce insan kendini kaybediyor yeri gelmişken 75 euro sınırını hatırlatıyım;) Ben işimi garantiye alıp 50 sterlini geçmiyorum ki aldığım ürünler gümrükte takılmasın..


Mavinin ennn sevdiğim tonuyla en sevdiğim çiçeği Cath Kidston birleştirmiş baktıkça içim açılıyor..
Cennetten dünyaya düşmüş gibi bir enerji yayıyor bu güzellikler...



Bu çiçekli minik kutuları da evmanyada buldum..


Menekşelerim de aşka geldi çiçeklendi:) Orkideciğim de yeni bir yıl, yeni bir dal ve yeni tomurcuklar diyerek açmaya hazırlanıyor..
Tüm bu güzellikler ruhuma iyi geliyor;)

2014 çiçek gibi güzelliklerle dolu ve rengarenk geçsin inşallah....





10 yorum:

  1. Böyle çiçekli böcekli insanın içini açan takımları çok seviyorum. Geçenlerde buna benzer bir ürünü Esse'de görmüştüm ve çok beğenmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dümdüz sade tabakları da seviyorum ama çiçeklerin yeri ayrı tabi:) Essede de güzel ürünler bulunuyor..

      Sil
  2. çok güzeller kıskandım :)

    YanıtlaSil
  3. desenler bir harika, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. nefıssssssssss yıne cok begendım :)

    YanıtlaSil
  5. Yasemiiiinnn bayıldım bunlaraaa..Canım hepsi çok ciciler güzel günlerde kullan..Eryamandayız biz, tepe home yolumuzun üztü olmasına rağmen, 9 aydır falan girmiyorum..Alışveriş yasağı var evde :( girince dayanamam diye bakmıyorum bile :) Çok tatlılar canım :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girince illaki alacak bişey bulursun yasak kalkana kadar girmemek en iyisi canım;) yoksa bakıp çıkmak işkence gibi geliyor:)

      Sil
  6. benimde ankara tepe home hikayelerim var. uzak geliyor Bilkent. :)) aldıklarınız cok güzel. güle güle kullanın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...